This Website contains adult content which may include images, sounds, and videos of a sexually explicit nature. If you are under 18, please leave the site now.

Saturday 28 May 2011

Ayah Oh Ayah

"Eh...betul ke apa yang cikgu cakapkan ni???..." tanya Jusuh dengan wajah yang amat terkejut. 

"Ish..Takanlah saya nak buat cerita pulak....ni kan perkara serius. Saya ni bukan apa, mengenangkan Bang Jusuh dah lama kerja kat sekolah ni...kita sendiri pun dah kenal lama, kalau orang lainmemang saya ketengahkan perkara ni" panjang lebar Guru Besar memberikan penjelasan. 

Jusuh terdiam seketika. Dengan suara yang perlahan diabertanya, "Err..siapa lawannya?. 

"Si Jenal, anak Pak Jantan NaibPengerusi PIBG kita tu".

"Astarafilullah...." Jusuh mengucap panjang.

"Mulanya saya sendiri pun tak percaya bang, tapi bila saya dah tangkap mereka sendiri dalam bilik stor tu...memang niat dia orang nak buat perbuatan terkutuk tu sebab masa saya serbu tu dah separuh telanjang dah..." bersungguh Guru Besar cuba meyakinkan Jusuh. "Kalau abang boleh selesaikan perkara ni...saya kira tutup kes lah...lagi pun imej sekolah kita ni kena juga dijaga" sambungnya.

"Ya lah...terima kasihlah cikgu...apa pun saya akan cubalah selesaikan perkara ni...". 

"Hmm.eloklah kalau macam tu biarlah saya mintak diri dulu...Dah nak masuk Asar ni..." kata Guru Besar sambil menghulurkan tangan bersalaman.

Mata Jusuh mengekori langkah Guru Besar dari belakang sambil mengeluh panjang. Perasaan terkejutnya masih lagi belum hilang. Memang dia tidak menyangka Jariah, anak kesayangannya itu tergamak untuk memalukan keluarga dengan perbuatan terkutuk itu. Kalau Bedah, emaknya tahu perkara itu mau lemah jantung agaknya. Jariah adalah satu-satu anak perempuan kesayangannya. Dia anak yang cantik, manja dan periang. Jariah sangat rapat dengannya kerana dia tidak pernah marah apa lagi menjentiknya. Tetapi sejak dia berkawan Jenal, perangai Jariah mula berubah dan menjadi agak liar.Jusuh bertekad untuk menyelesaikan perkara itu hari ini juga. Bimbang jika dibiarkan akan menjadi heboh pula nanti. Selepas mengemaskan peralatan kebunnya dia bergegas pulang kerumah dengan motosikal. 

Sesampai saja dihalaman, didapati suasana rumahnya senyap sunyi sahaja. Mungkin isterinya, Bedah belum balik. Elok juga, detik hatinya, bolehlah dia bersemuka dengan Jariah dan menyelesaikan perkara itu tanpa pengetahuan Bedah. Jusuh menghampiri pintu depan sambil memanggil nama Jariah. 

"Eh ayah dah balik ingatkan sapa tadi." Jawab Jariah sebaik sahaja daun pintu dibuka. Wajahnya sedikit terkejut dan mula menjadi pucat apabila Jusuh merenungnya. Mungkin dia sudah dapat mengagak ayahnya sudah diberitahu oleh Guru Besar tentang halnya ditangkap bersama Jenal.

"Mak kau mana?" Soalnya dengan wajah yang serius. 

"Err.. mak belum balik....err..duduklah ayah, nanti Yah buatkan air." Suara Jariah mula bergetar. 

"Hmm..tak payah. Mari duduk sini, aku ada perkara yang nak diselesaikan dengan kau ni..". 

Bagai ada magnet segera Jariah melabuhkan punggungnya diatas kerusi.Jusuh mula bersuara,"Kamu tau ke apa yang telah kamu lakukan ini?..Ianya akan memalukan seluruh keluarga kita..nasib baiklah Guru Besar tu boleh diajak berunding..kalau tidak mana aku dan mak kau nak sorokkan muka??..Heboh satu kampung nanti".Jariah hanya menundukan mukanya. Perlahan-lahan air mula bergenang dikelopak matanya sebelum meleleh turun melalui pipi gebunya.

"Yah minta ampun ayah... memah mengaku salah..maafkan Yah, ayah..." Esakan Jariah semakin kuat.

"Ayah bukan apa, bimbangkan kalau mak kamu tau...yalah dia tu bukannya sihat sangat, macam-macam penyakitnya". Jusuh mula mengendurkan suaranya. 

Perlahan-lahan dia merapati Jariah sambil mengusap rambut anak gadisnya itu. Esakan Jariah semakin jelas kedengaran. Jusuh segera menarik tubuh Jariah rapat lantas memeluknya. Jariah tidak membantah. Terasa bonjolan dada anaknya yang sedang membesar itu menampan didadanya.

"Ni lah..ayah nak tanya sepekara lagi...selalu ke kamu dengan si Jenal tu...er...maksud ayah..er..yalah...buat kerja macam tu..?". 

Soalan ayahnya itu tiba-tiba membuatkan Jariah terdiam seketika. Perlahan-lahan dia melepaskan diri dari pelukan ayahnya. Dengan esakan yang masih belum reda Jariah mengangguk lemah. Jusuh terpaku seketika. Tiada lagi kata-kata yang mampu terkeluar dari mulutnya. Matanya tajam menatap wajah gadis itu yang kelihatan kemerahan. Sungguh dia tidak menyangka gadis yang baru berusia 16 tahun dihadapannya itu rupa-rupanya sudah pandai buat kerja orang dewasa. 

"Tolonglah ayah jangan beritahu mak perkara ni...kalau ayah nak hukum Yah, hukumlah...Yah sedia menerimanya.." Jariah kembali membuka bicara setelah melihatkan Jusuh masih lagi diam membatu.

Jusuh masih lagi mendiamkan dirinya sambil sesekali matanya melirik kearah Jariah yang sedang bersimpuh diatas lantai itu. Fikiranya mula nakal membayangkan detik-detik tubuh gebu dan montok Jariah diterokai Jenal.Tentu raya sakan budak lelaki itu dapat menikmati batang tubuh montok dan gebu itu. Tanpa di sedari naluri kejantanan Jusuh mula bergelora walau pun tubuh montok gebu itu milik anak kandungnya sendiri. Darah panas mula membara disetiap salur urat nadinya. Matanya ralit memerhatikan betis bunting padi Jariah yang separuh terdedah. Putih melepak. Pandangan mata tuanya kini beralih kearah dada anak gadisnya yang bersaiz sederhana seperti gadis lain yang seusia dengannya. Kepejalan dada gebu itu masih terasa sewaktu mereka berpelukan tadi. Tidak semena-mena senjata usang dicelah kangkangnya yang telah sekian lama tersimpan berdenyut-denyut mengeras. Keinginan untuk turut sama merasa kenikmatan tubuh gebu itu semakin membuak-buak dalam sanubarinya. Kesempatan ini tidak sanggup dibiarkannya berlalu begitu sahaja, tekad hati jahatnya. Perlahan-lahan Jusuh bangun dan merapati tubuh Jariah yang masih lagi tertunduk merenung lantai. Sebelum itu sempat juga dia membetulkan kedudukan senjatanya agar tidak begitu ketara.

"Hmm...macam ni lah Yah. Apa nak buat perkara dah berlaku.Ayah berjanji akan merahsiakan hal ini, tapi...er..Yah kenalah ikut apa kehendak ayah.."katanya separuh berbisik sambil duduk di belakang gadis itu. Tangannya mula memegang dan menggosok tengkuk Jariah yang ditumbuhi roma halus itu. Jariah sedikit terkejut lalu cuba untuk bingkas bangun. Tetapi sebelum sempat, tangan Jusuh lebih pantas memaut erat pinggangnya.

"Eeii..ayah nak buat apa ni?.." kata Jariah dengan suara separuh menjerit.

"Hmm...Yah bagilah ayah buat macam si Jenal buat kat Yah tu..lagi pun tak ada apa yang nak di pertahankan lagi.." Jusuh terus memujuk. Nafsunya kian bergelora. Hidung dan bibirnya mula mencium tengkok dan pipi gebu manis 16 itu. 

"Tolong..jangan buat Yah macamni...ayah...jangan..."Rayu Jariah sambil meronta-ronta untuk melepaskan dirinya. 

Akan tetapi segala rayuan itu bagai berlalu begitu saja. Sebaliknya Jusuh semakin rakus mencium pipinya. Tangannya mula merayap kedalam baju mencari bonjolan dada montok Jariah. Walaupun gadis malang itu cuba sedaya upaya menahan tetapi kudratnya masih lagi tidak setanding tenaga lelaki tua ayah kandungnya. Dengan sekali tolak sahaja bra yang dipakainya terkuak keatas dan memberikan ruang sebebasnya untuk tangan tua itu mengerjakannya payudaranya. Rontaan Jariah mula mengendur setelah menyedari dia tak akan berupaya menghalang niat ayahnya itu. Dia mula membiarkankan Jusuh meneruskan tindakannya kerana nafsu berahinya mula bangkit.

Jusuh semakin ghairah selepas menyedari Jariah kian menyerah. Tanpa membuang masa lagi dia terus berusaha melucutkan baju gadis itu. Sebaik sahaja berjaya dia lantas membaringkan tubuh Jariah ke lantai."Wah...cantik dan montoknya buah dada Yah ni...putih melepak pulak tuh.." kata pujian bercampur keghairahan terpacul dari mulut Jusuh sambil menanggalkan bajunya sendiri. 

Jariah hanya mendiamkan diri sambil memejamkan matanya bila mulut dan lidah orang tua itu silih berganti menyonyot dan menjilat kedua-dua buah dadanya yang sedang mekar itu dengan penuh nafsu sehingga Jariah mula terangsang. Rangsangan dari perbuatan itu tanpa dapat dikawal mula membakar semangat kewanitaannya. Jariah kini mula hanyut dilanda gelora keinginannya sendiri Tangannya mula memaut tengkok ayah kandungnya yang begitu rakus menggomol buah dadanya. 

Setelah puas mengerjakan buah dada montok anaknya itu, Jusuh mula beralih kesasaran yang lebih mendebarkan lagi iaitu kemaluan Jariah. Dengan tangan yang sedikit bergetar, kain batik jawa anak gadisnya itu disentapnya perlahan. Hanya tinggal sehelai seluar dalam nipis menutupi busut kecil dan lurah berahi Jariah. Jariah menggeliat kegelian bila terasa tangan tua dan kasar itu mula mengosok dan menepuk-nepuk tundun kemaluannya. Tidak puas dengan itu, Jusuh semakin rancak meramas sambil jemarinya bermain-main pada belahan alur lurah keramat yang kian membasah milik anak kandungnya yang hilang dara. Jariah juga semakin seronok diperlakukan begitu oleh ayahnya sendiri. 

Dengan penuh kerelaan dia membukakan kangkangannya untuk memberikan ruang yang cukup selesa bagi Jusuh meneruskan tugasannya."Issh...aahh..oohh..ayahhh...oohh…… ayah…… ayahhhh" mulut comelnya mula mengeluarkan erangan kenikmatan. Rekahan bibirnya sewaktu mengeluarkan keluhan itu begitu menghairahkan sekali.Walaupun sudah beberapa kali melakukan dengan teman lelakinya tetapi pengalaman kali ini ternyata berbeza. Permainan ayahnya begitu tertib dan mengasyikan berbanding dengan Jenal yang agak gelojoh dan terburu-buru.

Melihatkan Jariah yang semakin hanyut, Jusuh mengalih posisinya kearah hujung kaki. Sambil menelan liurnya dia menarik seluar dalam Jariah hingga terlucut. Nah..kini terpampanglah tundun tembam dan alur lurah nikmat gadis itu yang sedia lecak berair dihadapan matanya. Jusuh tidak mampu untuk berkata-kata lagi apabila melihat lurah yang tidak bersemak itu. Seluruh keinginannya tertumpu untuk mengerjakan kemaluan tanpa bulu yang penuh menyelerakan itu. Tanpa membuang masa lagi Jusuh menyembamkan mukanya kecelah kangkangan anak gadisnya. Lidahnya mula menjilat belahan tundun itu. Sebelah tangannya ganas meramas buah dada yang kian mengeras sementara tangannya yang satu digunakan untuk menjolok lubang kemaluan Jariah yang masih sempit itu. Perbuatan itu memberikan impak yang tidak terhingga kepada gadis sunti yang baru merasa dan sedang ketagihan itu. 

"Arghh!!...ayahh...ohhh!!!...ayahhh arghh...." Jariah mengeloh dan mengerang dengan suara yang agak kuat membuatkan ayahnya tambah bersemangat. Peha gadis itu dibukanya seluas mungkin. 

Jariah merintih sambil mengerang penuh kenikmatan bilamana Jusuh menyedut biji kelentitnya yang terbonjol seolah sedang menyonyot siput sedut. Pinggulnya digelek kekiri dan kanan mengikut rentak Jusuh. Pengalaman pertama kali bersama ayahnya itu benar-benar membuatkan Jariah hilang pertimbangan. Tanpa silu lagi dia menjerit dan mengerang melayan kenikmatan yang bagai tiada taranya. Inilah pertama kali dia berasa kemaluanya dijilat dan kelentitnya disedut. Oleh kerana terlalu sedap Jaraih memberi peluang dan ruang kapada ayahnya untuk melakukan apa sahaja keatas dirinya. Peluang yang terhidang itu digunakan sepenuhnya oleh Jusuh untuk menunjukan kehebatanya yang tersimpan sekian lama. Semua skill lamanya digunakan kembali hingga akhirnya Jariah tidak mampu bertahan lagi. 

"Ayah...argh... ayahhhhh… arghhhh.... Arghhhhhhhhhhh...!!!!" gadis itu menjerit sekuat hatinya sewaktu rangsangan klimak dari dalam tubuhnya membuak keluar dan membawa kenikmatan yang tidak terhingga.

Jusuh tersenyum puas melihat Jariah tercungap-cungap seperti ikan yang kekeringan air sambil terkapar diatas lantai itu. Kini gilirannya pula melayari bahtera kenikmatan. Sambil menanggalkan seluar matanya masih tertumpu pada kemaluan Jariah yang kelihatan membengkak dan begitu menyelerakan. Pintu guanya masih bertaup rapat menunggu saat-saat untuk diterokai. 

"Sedap ke Yah..?" tanya Jusuh sambil menggosok-gosok senjata sulitnya yang sudahpun menegang ketahap maksima dan sedia untuk digunakan. Jariah tidak menjawab sebaliknya hanya tersenyum kecil tapi penuh makna. Mata bulatnya sempat menjeling kearah senjata ayahnya yang sedang terhunus itu. Dia sedikit terkejut melihatkan senjata yang begitu besar dan panjang hampir dua kali ganda berbanding milik Jenal.

"Hmmm..sekarang Yah menonggeng, baru sedap main...ayah suka buat macam ni..." kata Jusuh sambil memusingkan tubuh Jariah supaya membelakanginya.

"Arghh...awww..awww pedihlah ayah....." Jariah kembali mengerang dengan kuat apabila sahaja senjata sulit Pak Akob yang gagah merobos liang kemaluannya.

"Pedih keYah?” Jusuh kehairanan. Jariah mengerang bagai kemaluannya belum pernah ditusuk. Mungkin senjata sulitnya besar sangat sehingga tidak tertanggung oleh lubang kemaluan anak kandungnya.

Jariah mengangguk. “Pelan-pelanlah ayah…” Suara Jariah merayu.

Jusuh akur pada rayuan anak gadisnya. Ia menghayun senjata sulitnya dengan lembut. Walau pun lubang kemaluan Jariah sempit, tetapi dengan bantuan ‘pelincir’ yang ada dalam lubang itu, Jusuh dapat menggerakan senjata sulitnya dengan lancar.

Tidak lama kemudian Jariah sudah tidak rasa pedih lagi. Dia mula mengerang. Dia mula merengek. Rasa sedap makin meningkat. Jariah mula menjerit. “Adu… adu.. aduu… sedapnya ayah…. Sedapnya…” Jerit ayah.

“Janganlah jerit kuat sangat...nanti ada orang dengar....." Jusuh berkata sambil menutup mulut Jariah.

"Ohh....ahhhh...ohhh...ayah..punya besar....Yah tak boleh nak kontrol suara oh... ah... oh... sedapnya.... ayahhh..." sedaya upaya dia cuba memperlahankan suaranya.

Rintihan Jariah itu membuatkan nafsu Pak Akob kian membara. Seluruh tenaga tuanya diperah sepenuhnya. Pelbagai posisi silih berganti dilakukan untuk senjatanya meneroka segenap ruang kemaluan anaknya itu. Walaupun telah memancut air mani buat pertama kali tapi Pak Akob masih belum mahu berhenti. Tenaga tuanya dikerahkan kembali untuk mencari klimak yang kedua. Senjata sulitnya masih gagah bergerak di dalam lubang kemaluan anak gadisnya. Jariah berasa sungguh sedap apabila ayah kandungnya meneruskan lagi gerakan sejata sulitnya. Sedapnya tidak dapat digambarkan. Akhirnya menjelang petang barulah Pak Akob memancutkan air maninya buat kali kedua. Kedua-dua tubuh manusia yang telah dirasuk syaitan itu terkulai lesu dan terkapar diatas lantai seketika. 

Petang kian beransur senja. Setelah mengenakan pakaian semula, Jusuh merenung tubuh anaknya yang masih tergolek di hadapan matanya tanpa seurat benang yang melindunginya. Keinginan untuk mengerjakan tubuh anaknya masih ada, tetapi memikirkan isterinya akan pulang sebentar lagi maka hasrat itu ditangguhkan dulu.

“Malam nanti kita main lagi..ye..." katanya sambil menepuk kemaluan Jariah. Jari telunjuk Jusuh menjolok lubang kemaluan anaknya. Jusuh masih belum puas mengusik kemaluan anaknya.

“Sekarang tak boleh ke?” Tanya Jariah sambil tersenyum kecil memerhatikan Jusuh yang masih belum puas menekmati mahkotanya.

“Nanti mak kau balik. Teruklah kita.” Kata Jusuh. Dia mengeluarkan jari telunjuknya dari lubang kemaluan Jariah. Dia tersenyum. Dalam lendir yang melekat pada jari telunjuknya ada warna merah pinang masak. 

“Mak o.tlah ayah. Besok baru balik.”

“Mana Yah tahu?” 

“Mak cakap tadi. Kita buat lagi ya ayah…..” Pujuk Jariah sambil menggosok dada ayahnya.

“Yah buat tak kerja macam ni dengan Jenal?” Jusuh mengalih tajuk perbualan.

“Kenapa ayah?”

“Ini… ada darah kat lubang Yah. Macam darah dara aje.”

Jariah tersenyum. “Sebenarnya ayah orang pertama.” Jawab Jariah sambil memeluk tubuh ayahnya.

Walaupun disudut hatinya timbul perasaan kesal dan bimbang atas apa yang telah berlaku itu tetapi Jariah rasa tidak puas hanya dengan sekali main. Ayahnya cukup pandai “bermain” dengannya. Sejak dia melakukan perbuatan itu dengan Jenal tidak pernah dia rasa begitu sedap sehingga tidak puas hanya dengan satu pusingan. Sebenarnya Jenal tidak pernah memasukkan senjata sulit ke dalam lubang kemaluannya. Jenal hanya menggesel senjata sulit pada kemaluan Jariah. Belum sempat masuk dia sudah terpancut. Dia sangat berharap Jusuhnya akan mengerjakan tubuhnya berulangkali. 

“Ayah… Yah nak lagi…” Jariah merayu sambil memegang senjata sulit ayahnya.

Jusuh tersenyum mendengar rayuan anaknya yang masih belum puas lagi. “Jom kita main dalam bilik.”

Jariah tersenyum girang. Dia mengutip pakaiannya yang bertaburan di atas lantai. Kemudian Jariah melangkah ke biliknya masih dalam keaadaan betelanjang bulat. Jusuh tersenyum melihat lenggang anak kandungnnya bagai itek pulang petang. Setelah mengunci pintu dan menutup tingkap Jusuh mengikut jejak langkah Jariah. Sebelum beredar, Jusuh sempat melihat jam yang tergantung di dinding. Suda pukul 6.20 petang. Dia balik tadi pukul 5.00 petang. Hampir sejam rupanya dia bergumpal dengan Jariah.

Apabila Jusuh masuk ke dalam bilik anaknya, Jariah sudah sedia menanti. Jusuh memasang lampu supaya bilik itu terang benderang. Dia boleh nampak tubuh montok anak gadisnya dengan jelas lagi. Jarih tersenyum melihat Jusuh menghampirinya dalam keadaan berbogel. Jusoh terus meniarap di atas badan anak kandungnya. Jariah terus memaut tubuh ayahnya. Kemudian kedua beranak ini mula bergelut dengan penuh bernafsu. Ketika azan berkemundang Pak Akob masih lagi mengerjakan tubuh anak gadisnya.

Malam itu milik mereka. Jusuh tidak henti-henti menujah balaknya ke dalam lubang kemaluan Jariah. Jariah tidak henti-henti merengek. Mereka lakukan perbuatan terkutuk itu berulang-ulang kali sehingga menjelang pagi. Sebelum isterinya pulang dari kerja, Jusuh meninggalkan Jariah dengan hati yang berat. Begitu juga dengan Jariah. Berat hatinya untuk melepaskan tubuh ayahnya. Jariah memang perempuan yang hebat. Walau pun usianya baru enam belas tahun tetapi dia dapat memberikan Jusuh kelazatan yang luar biasa. Malah dia mampu melayan kehendak nafsu Jusuh yang tiada batasnya.

Kegiatan mereka masih berterusan. Kalau tidak Jusuh yang minta, Jariah yang mendesak. Mereka berdua saling faham memahami dan saling memenuhi kehendak masing-masing. Disampin melayan ayahnya, Jariah tidak lupa juga untuk melayan teman lelakinya. Cuma Jariah jarang-jarang bertemu dengan Jenal.

No comments:

Post a Comment