This Website contains adult content which may include images, sounds, and videos of a sexually explicit nature. If you are under 18, please leave the site now.

Monday 23 May 2011

Rina

cerita ni berlaku masa aku 20 tahun. ni lah first time aku rase beromen sebenar bersama teman lelaki.. mase tu mak ayah aku takde di rumah. azri teman lelaki ku datang ke rumah untuk menjemput ke untuk pergi ke birthday parti alin.. aku menjemput die masuk semase tu tiada sesiape dirumah. aku kate kepada azri tunggu sekejap aku nak mandi dulu. selepas tu aku terus naik ke atas menuju bilik tidur aku untuk bersiap. seperti biasa aku terus membuka baju ku di dalam bilik hingga aku berbogel kerana aku tak menduga azri berani naik ke atas. aku terus ke bilik air dan mandi.. selesai mandi aku masuk ke bilik aku semula. terkejut aku melihat azri sudah duduk di atas katil ku. die kate die dah lame perhatikan aku. die kate die dah tak tahan.lalu die mendekati tubuh aku lalu mencium mulut aku dan mengulum lidah aku. aku yg hanya berkemban dgn sehelai tuala sahaja tergamam hanya membiarkan azri perlakukan aku begitu. azri meraba-raba punggung aku dan terus menarik tuala yg menutup tubuh aku. sekarang aku telah berbogel. azri meramas-ramas buah dada aku sambil mengentel putingnya aku tiba2 merasa nikmat atas perbuatan azri hanyut bersamanya. azri berbisik ke telingaku "I love U" sambil merebahkan tubuh ku ke atas katil. kami masih bercium selepas itu azri melebarkan jajahan mulut nye ke leher ku dan ke buah dadaku aku mengeliat kesedapan...aaahhhhhhaaahhh.. sebaik sahaja azri mengentel puting aku dgn lidah nye die terus menghisap tetek ku silih berganti... menyebabkan mata aku tertutup menahan kesedapan setiap kali lidahnya mengentel puting aku. tangannya pula meramas-ramas tetek aku yg sebelah. tangannya yg sebelah pula jari nya sudah perlahan menggosok pantat aku. aaaaahhhhhhhh....sedapnya abg.....mase tu pantat aku dah basah tak terhingga..selepas itu azri mengentel kelentit aku dengan jari nya ape lagi mengeliat lah aku kesedapan...aaahhhaahhah....gentel lg abg...sedap abg.. azri hanya tersenyum... die kate nak sedap lg....sambil meletakkan mukanye ke pantat aku..tiba2 aku terasa kehangatan lidahnye menjilat pantat aku..ohhhhh...sedap sngat abg..jilat lg..tiba2 aku mengeluarkan kata2 itu seperti dirasuk..azri mengentel lidahnye dikelentit aku tiba2 buntut aku terangkat menahan kesedapan..abg jilat laju2 abg..aku dah tak tahan lg air mazi aku dah menbuak-buak keluar dari pantat aku membasahi muka azri..abg.. ayag dah tak tahan lg abg cepat lah bang..ayag nak batang abg..habis je aku berkate begitu azri terus bangun dan membukak seluarnye terlihat lah batangnye yg keras menegang panjang dan besar.. abg cepat abg....aahhhhhaahhh....azri mengeselkan batangnye ke pantat aku dan mengenai kelentit aku owhhhh...abg..aku terase nikmat azri terus menjolok batangnye ke lubang pantat aku tersentak kesakitan aku sbb nih lah first time aku..tapi azri pandai memainkan peranan..die terus mengentel tetek aku dengan lidah nya menyebabkan aku terus terangsang..kesakitan itu diatasi oleh kesedapan..habis satu batang azri tengelam dlm pantat aku..azri memulakan dayungan dari perlahan dan semakin laju...aaaaaaahhhhhhh........aku menjerit kesedapan...laju lg abg ...ayang sayang abg laju lg abg...aaaahhhhh...sedap abg.....i love u...aaaaahhhh.....tiba2 aku terasa cecair panas mengalir azri telah melepaskan air mani nye...aku menangis kerana berasa takut..azri memujuk..dan sekang kami sudah berkahwin..sekarang kami beromen tak kira waktu azri memang pandai memuaskan aku..i lovu u abg..

No comments:

Post a Comment