This Website contains adult content which may include images, sounds, and videos of a sexually explicit nature. If you are under 18, please leave the site now.

Thursday 26 May 2011

Yana (Comelnya Aku)

Nama aku orang panggil Yana sahaja. Aku ni sebenarnya berasal dari kampung. Badan aku ni bolehlah tahan kata orang. Aku ni selalu jugak tengok benda-benda ghairah ni, tapi aku takut nak ikut apa benda yang diorang buat dalam tape tu. Aku dapat tape tu dari member aku. Aku hanya tiru cara-cara menyetimkan diri sendiri melalui sentuhan dan ramasan buah dada aku. Syok wooo... amacam mencengkam buah aku bila aku ramas. Tang tanah tiga segi kat bawah tu aku tak sentuh. Pada malam raya ke dua, family aku pegi ke rumah sedara mara. Aku ngan kakak aku tinggal. Kereta tak muat. Adala mamat yang datang beraya kat rumah aku malam tu. Ramai gak. Naik lenguh juga. Sebenarnya aku menunggu seseorang yang aku hajatkan benar ni. At last dia datang, tapi dah lewat jam 11.00 malam. Aku agak family aku mesti balik kam 2-3 pagi punya pasal rumah sedara aku tu jauh jugak. Adala dalam 5 jam perjalanan. Aku nak dia romen aku malam tu. Aku ambik kesempatan atas ke'tidur'an kakak aku kat dalam bilik dia. Aku ajak mamat ni minum, lepas tu dia nak balik. Aku tahan dia, aku tarik tangan dia masuk dalam bilik aku. Mamat tu tak tolak langsung. Dia senyum jerr kat aku... Yang tak disangka tu, dia kiss aku. Aku balas balik la kiss dia. Lama gak. Sebenarnya mamat ni bukannya pakwe aku. Dengan pakwe aku dah biasa dah kiss-kiss ni, tapi pengecut pakwe aku ni. Aku tertarik ngan mamat ni coz dia pendiam, tak suka sakat orang, dan bagi aku dia ni ada tarikan atau simbol seks. Aku tiru macam dalam tape tu, masa aku kiss ngan dia aku pun seluk dalam seluar dia dan capai batang dia yang memang dah keras tu. Melekat terus tangan aku kat situ , siap usap lagi. Terangkat badan dia. Terus dia lepaskan kiss. Aku ingat dia marah. Rupanya dia terus pegang buah aku. Emm.. nikmatnya bila buah aku dipegang ngan dia. Siap ramas lagi tu. Aku terus suruh dia open pakaian aku. Maka berbogellah aku, bukan aku sorang, dia pun aku bogelkan. Dia hisap nipple aku, gentel-gentel nipple aku. Aku pegang batang dia, usap-usap. At last aku kulum batang dia. Kelecup-kelecap... kelecup-kelecap... macam jilat aiskrim lolipop. Aku rasa aku dah tak tahan dah ni.. aku suruh dia fuck aku terus.. Aku baring, lepas tu aku pegang batang dia dan halakan kat lubang dara aku. Aku pegang konek dia and dia gosok-gosokkan kat bibir puki aku tu. Semua stoke dia pakai, dari atas ke bawah, pusing-pusing sikit. Air pantat aku jangan cakaplah.. banjir kilat. And then dia tenyehkan kepala takuk dia kat bijik aku. Terkena je kulit kepala takuk dia kat bijik aku.. terjongket habis badan aku.Uhhhhhhh! suara tu terkeluar dari mulut aku. Dia pun startlah aktitviti mengasah kepala takuk dia kat bijik aku tu. Dia tekan sikit, Maak aaaaiiii.. pedih.. mamat ni teruskan lagi.. sampai takuk kepala batang dia aku rasa sakit yang amat. Terus dia benamkan batang dia dalam puki aku. Aku tarik pinggang dia terus masuk batang dia sampai pangkal. Aku dengar dia kata : "Yana, dah masuk !". "Apa yang masuk ???". "Konek aku !". Aku rasa perut aku macam nak tak taulah... macam dengar dan rasa bunyi plop, bukan plop tapi dub... tadi masa rasa pedih ya amat kat lubang aku... Aku grip batang dia dalam lubang aku. Dia tarik dan masukkan lagi batang dia. Lancar pergerakan batang dia coz aku dah klimaks awal-awal tadi. Meleleh air kat lubang aku. Bukan air kencing tau... air lain... Licin..Panas plak tu air aku. Terus menerus dia sorong tarik batang dia dalam lubang aku. Masuk laju, keluar perlahan. Syok woo... Aku terus grip batang dia bila dia tarik keluar. Sambil budak kecik tu mandi dalam lubang aku. Mamat di terus menerus kiss dan main sup lidah, leher aku jangan cerita lah dia cium. Aku tak bagi dia buat lobe-bite kat leher aku. Takut family aku tau. Aku suruh dia buat love-bite kat buah aku kalau dia tak tahan nak buat jugak. Maka banyakla love-bite kat keliling buah aku. Lantaklah yang penting aku stim. Aku ingat aku dah klimaks 3 kali masa tu. Sekali tu aku rasa badan aku kejang dan cipap aku menggenggam batang dia dengan kuat dan menyembur keluar air aku. Aku gerenti kena kat telur dia. Masa yang ditunggu pun tiba.. dia tarik terus keluar batang dia dan halakan kat muka aku. Aku dapat agak dan terus kulum batang dia. Terpancutlah segala protein dari dalam batang dia ke dalam mulut aku. Pahit sikit rasanya. Anyway aku terus telan air dia. Aku jilat batang dia sampai takde air keluar dari batang dia. Aku halakan balik dalam lubang aku. Tapi yang aku pelik sikit ni dia takde penat dan lembik batang dia. Keras semacam.. Terus dia dayung aku. Dia suruh aku menonggeng pulak. Aku pun tonggenglah. Mamat ni rapatkan kaki aku dan terus budak kecik tu dimasukkan dalam lubang aku. Lagi sedap main macam ni. Terasa segala pergerakan batang dia dalam lubang aku. Aku klimaks lagi. Aku kemut batang dia semasa dia hampir klimaks dan dia pancut dalam lubang aku pasal aku grip betul-betul batang dia. Takleh keluar. Terus je mamat ni lembik lepas dia klimaks. Sambil tu dia mainkan nipple aku sedang batangnya masih dalam cipap aku yang masih aku kemut-kemut. Kenapa mamat ni tak jilat lubang aku ??? Pasal aku tak bagi dia tengok lubang aku... Samar-samar je cahaya dalam bilik aku masa tu. Jam dah tunjukkan 1.00 pagi. Aku suruh dia pakai pakaian dia dan suruh dia balik. Aku suruh dia datang malam raya kelima jam 12.00. Family aku pegi Penang hantar sedara aku bertunang. Dapatlah aku main sampai pagi ngan dia. Malam raya kelima kunantikan dengan sabar. Sabar macam manapun, aku tetap tak sabar untuk melihat batang mamat tu masuk dalam lubang aku. At last malam tu pun sampai dan mamat tu menepati janji untuk projekkan aku malam tu. Aku relakan mamat tu tengok tanah tiga segi aku. Dia kangkangkan kaki aku dan terus jilat puki aku. Mula-mula jilat lubang tu, lepas tu gigit kelentit aku. Sedap woo.. Aku terus perati mamat tu jilat lubang puki aku. Terang malam tu. Saje nak tengok dia bantai puki aku. Dia jolokkan jari antu dia dalam lubang puki aku. Tak sesedap batang dia yang besar tu masuk dalam puki aku. Boleh tahanlah... Bukan main lama lagi muka dia kat situ. Aku hampir malu sendiri, aku ingatkan aku terkencing rupanya air aku dah keluar, kena kat muka dia. Melimpah kata orang. Yelah dulu sikit je, sekarang banyak pasal lubang dah besar kena gerudi. Syok kata dia, tengok live pertama kali dalam hidup. Dia jilat air aku, masam kata dia. Dia memang puji aku coz benarkan dia jelajah tubuh aku dari atas sampai bawah. Dari bukit-bukau sampai ke kawasan paya dan perigi berhantu. Mungkin kerana dia tahu aku dah tak sabar kena tikam ngan batang dia. Dia luaskan kangkang aku dan gesek-gesekkan kepala takuk batang dia kat bibir puki aku. Geli dan stim woo.. dia jolok batang dia sikit-sikit. Terangkat badan aku. Terus dia tekan sampai habis. Dia tarik pinggang aku dan kitorang main sambil berdiri. Uh.. uh.. uh.. turun naik buah aku. Aku rasa makin besar buah aku sejak aku main dengan dia hari tu. Macam-macam pergerakan kami lakukan. Tunggang terbalik pun ada.. Pulak tu sebelum kami teruskan adegan yang lain, kami tengok blue film selepas setiap adegan kami malam itu.. Aku macam tak puas main ngan dia, kali ni aku ambik alih permainan. Aku kat atas dia. Barulah syok macam ni rupanya. Aku yang masukkan batang dia dalam lubang aku. Dia dah nak klimaks selepas kira-kira 20 minit aku kerjakan. Kali ni aku nak air dia pancut kat atas buah aku. Aku turun dan halakan batang dia kat buah aku. Cuurr.. memancut segala protein dari batang dia kat buah aku. Putih warnanya.. aku terus sapukan kat buah aku.. Aku kulum dan jilat batang dia sampai habis air dia. Kami kepuasan yang amat malam tu. Dia balik jam 5 pagi selepas dia bagi love-bite kat peha, kat buah, dan berhampiran lubang aku yakni kat kawasan tanah tiga segi tu, tang bibir dia sebelum dia blah. Aku pulak sempat lancap batang dia.. dia terpancut dalam mulut aku. nak termuntah pun ada. sebabnya mulut aku penuh dengan air mani dia sampai aa yang terkeluar dari mulut aku tapi rasanya sedap. Hee.. he.. he.. sampai sekarang ni aku tak tau mana mamat tu. Aku tetap nak main batang dia, pasal besar dan panjang, keras plak tu... yang membuatkan aku kembang hidung tu, time dia nak klimaks tapi aku tak benarkan batang dia keluar. sedap kata dia macam diurut-urut batang dia dalam nonok aku. Pancutan yang dasyat dalam nonok aku berlaku. Yang aku risau aku hamil lepas projek ngan dia, tapi sampai sekarang, dah lebih tiga bulan dah, aku datang bulan seperti biasa. Time aku buang air kecik, air kencing aku mencurah coz lubang dah besar. He.. he.. he.. Sekarang ni, aku dah kahwin. Dengan pakwe aku, agaknya dia dah tau aku dah 'kena' sebelum kahwin dengan dia. Pasal batang laki aku senang je meluncur masuk dalam lubang aku.. dalam diam sewaktu laki aku pergi kerja, aku benarkan 'tanah' aku di'bajak' laki lain.. termasuklah adik ipar aku sendiri..

No comments:

Post a Comment