This Website contains adult content which may include images, sounds, and videos of a sexually explicit nature. If you are under 18, please leave the site now.

Monday 23 May 2011

Kerana myfirsttime

cerita dia macam ni. aku memang dah lama suka baca cerita-cerita dalam myfirsttime ni. setiap kali aku baca, mesti aku terbayangkan macam mana diorang main. perghhh, kalaulah aku dapat kan? satu hari tu, aku bukak myfirsttime dalam bilik aku. tengah sibuk-sibuk stim baca cerita, tiba-tiba plak aku sakit perut. apa lagi? aku pun tinggalkanlah laptop aku dalam bilik. aku pergi berak dalam 10 minit macam tu. lepas je habis melepas, aku balik dalam bilik. terkejut aku tengok adik perempuan aku ada dalam bilik. depan laptop pulak tu. dia tanya aku 'apa ni?' dekat web myfirsttime. dah la masa tu aku tengah baca cerita pasal abang main dengan adik. dalam hati aku fikir, tak pasal-pasal kang adik aku kena makan dengan aku. adik aku tanya lagi 'ape ni, bang?'. aku cakaplah cerita blue. dia tak percaya sebab dia kata cerita blue mesti dalam bentuk filem. adik aku time tu umur dia 15. muda lagi. dapat dekat aku, bahagia selama-lamanya! aku terangkan kat dia yang aku lebih suka baca myfirsttime dari tengok blue betul-betul sebab apa-apa hal aku boleh cover tiap kali mak ayah aku masuk bilik. pastu adik aku angguk je. aku pun suruh dia keluar. dia tak nak. dia kata dia nak baca lagi. aku pelik la. aku tanya dia dah baca ke cerita kat situ. dia cakap dah. adalah dalam dua tiga cerita dia sempat khatam. aku pun mula rasa lain. aku cakap dah baca pergilah keluar. dia tak nak. dia kata dia nak baca lagi cerita pasal sex dengan aku plak. aku pun on jelah kan. aku duduk sebelah dia pastu aku search satu cerita pasal adik-beradik buat sex. saja nak kasi adik aku tu stim. pastu kitorang pun bacalah. dia dah mendesah-desah sikit baca cite tu. stim kot. aku pun taklah stim sangat masa tu. adalah sesikit. lagipun aku baru lepas berak tadi so feeling tu belum mari. untuk pengetahuan korang, aku tak pakai baju time tu. aku pakai boxer yang cecah paha tu. perghhh seksi kot. hahaha. adik aku plak pakai t-shirt putih dengan seluar pendek. aku rasa cam nak pegang je paha dia yang gebu tu tapi aku tahan lagi. aku cakap kat adik aku jangan bagitau sesape pasal dia baca myfirsttime. dia kata dia takkan bagitau sebab cite tu best and dia nak sentiasa baca dengan aku nanti. aku pun on la. pastu aku saja sakat dia. aku tanya dia stim tak. dia kata bolehlah. pantat dia dah basah sket. pastu aku cakap aku pun sama. dia tanya lelaki pun boleh basah ke. aku cakap bolehlah. dia tak percaya tau. pastu aku dengan bangganya tunjukkan kote aku yang dah basah tu kat dia. terkejut beruk dia. pastu dia cakap besar kote aku. aku tergelak. pastu aku mintak dia tunjuk pantat dia plak. nak tengok camne pantat basah. dia tak fikir panjang terus bukak seluar dengan spender dia. perghhh putih siall! merah lagi pantat adik aku. bulu pun habis dicukurnya. aku saja sakat. aku cakap tak nampak macam basah pun. dia kata peganglah kalau nak tau basah ke tak. aku pun amek kesempatan peganglah. memang basah pun. aku urut-urut pepek dia bagi bertambah basah. adik aku dah stim gile time tu. aku pun terus pergi kunci pintu bilik aku. aku cakap kita main macam dalam cite myfirsttime nak. pastu dia cakap dia on je. sebab dia memang dah lama teringin nak rasa camne main dengan abang. pastu aku cakap 'abang akan bagi adik puas'. dia pun terus bukak baju dia. baru aku tau dia tak pakai bra time tu. aku pun ape lagi tolak dia baring atas katil terus main tetek dia. aku isap gile baik punya. adik aku dah ramas-ramas rambut aku cakap ahhhhh sedappp bangg. pastu aku pun cium mulut dia. lama kitorang bercium. pastu aku pun pergi kat pantat dia plak. part ni paling aku suke. sebab aku memang stim gile kalau tengok pantat. aku pun jilat pantat adik aku tu. aku main dengan kelentit dia. melompat-lompat dia atas katil. sedaaappp sedapppp dia cakap. aku pun gigit gigit sket pintu vagina dia tu. dia meraung kesedapan. pastu dia pun kata nak rasa kote aku. aku pun tanggal seluar aku terus halakan kepala dia kat kote aku. rakus gile adik aku isap. macam aiskrim paddle pop. aku pun tolak-tolak kepala dia kasi laju. aku layan je time tu. baru aku tau cmne rasa best main dengan adik. aku gentel-gentel tetek dia. pastu aku pun halakan kote aku kat pantat dia. aku main-main dulu. bagi salam sat kat pepek dia. pastu pelan-pelan aku masuk. dia dah memang bukak sket pepek dia bagi senang. aku pun terus hala kuat-kuat. menjerit dia sekejap. pastu aku cium dia. main lidah dengan dia. kitorang peluk-peluk macam kekasih. macam citer omputih aku selalu tengok. aku raba-raba bontot dia. pastu aku pun mulalah berdayung. adik aku tu ikut je. dia cakap best. dia suruh kuat lagi. aku pun ikut jelah kan. dah dia bagi green light. pastu dia dah pancut. panas kote aku air dia melimpah keluar. pastu aku keluarkan kote aku. aku jilat habis air dia. licin pepek dia aku kejekan. pastu aku jolok lagi. kali ni aku tak lepas. aku nak terus pancut dalam pantat dia. aku pegang bahu dia pastu aku berdayung kuat. adik aku dah aargghhhh aaargghhhh yeahhh. lama pastu, aku pun rasa cam nak terkencing. rasa dia perghhhh sedap gile. pinggang aku macam nak tertanggal. rasa macam tengah terbang. maka terpancutlah air mani aku kat dalam pepek adik aku sendiri. pastu aku pun suruh adik aku jilat sisa air mani yang tinggal. rakus betul adik aku hisap tau! geram aku. pastu aku tanya best tak main dengan aku. dia jawab best pastu kitorang pun selalu buat sambil baca cite myfirsttime. terutama kisah pasal adik beradik yang buat sex. tak lama lepas tu kitorang terkantoi. time tu baru aku tau yang aku dengan adik aku tu bukan adik beradik kandung. aku cuma anak angkat je. aku tak kesah. aku rasional je. pastu mak aku pun cam tak kesah. maka, adik aku tu diratahlah setiap hari. tak payah tunggu myfirsttime. aku sentiasa nak main pepek dia. pepek dia kekadang aku tiup tiup macam seksofon. dia geli gile aku buat camtu. pastu melimpah air dia kuar. aku nganga jelah sebab air dia sedap gila. sampai sekarang kitorang buat sex lagi. kekadang mak kitorang pun join gak. mak aku lagi best. bontot mantap. tetek besar. sedapp je aku dapat main dua pepek. geram aku. ggrrrr!

No comments:

Post a Comment