This Website contains adult content which may include images, sounds, and videos of a sexually explicit nature. If you are under 18, please leave the site now.

Thursday 26 May 2011

bile la aku nak...

mula2 kitorg wat tu sesangat la romantik sampaikan dalam hati menolak tp realitinya aku akur jer... best memang best... susah nak cakap, klu citer lebih2 nanti bawah aku ni rase berdenyut2 minta di belai.. bf aku ni romantik sesangat sampaikan nk selalu dibelai, dia mmg pandai menghargai tubuh aku walaupun aku ni tak la lawa sangat, manis tu ader la.. =) terperasan la plak.. mula2 tu aku tgh masak tuk dia, kakak ngan abg dia takde umah, yg ada hnya aku ngan dia jer.. dh mcm suami isteri jer kitorg.. aku rs tanggung jwb sbb dia tak tau nk msk aper.. so, aku g umah dia masak aper yg patut. tgh wat preparation tu, tetiba rase mcm ader org perati dr blakang, terase mcm ader tgn yg trase hampir kat tubuh aku.. dengan perlahan dia peluk aku dr blakang n cium tengkuk aku.. eeiii... telan air liur aku, rse sweet sgt. aku biar jer, biase la nk romantik sikit, aku senyum.. tak sangka tgn kanan dia merayap ke dalam baju aku dan mengusap lembut buah dada aku yg agak kecik mulanya.. tangan kiri dia merayap ke bhgian bwh ke dlm seluar aku... tetiba aku rase semacam dan rase bawah aku mcm dh basah... aku terkencing ker?? aku tepis tgn dia sbb takut nti dia perasan yg aku dh basah.. aku suruh dia tunggu kat ruang tamu sementara aku masak.. pas masak kitorg makan.. kire bley tahan la masakan aku.. sape lg nak puji kan?? pastu tgk tv, aku duduk kat sofa dan dia landing kat riba aku.. sambil berborak, dia halakan mukanya ke dada aku, dlm kesunyian ruang tamu, dia menyelak baju aku, dia kata nk tgk jer.. aku malu sbb tak pernh org tgk bra aku, bra murah katakan... dia kata tak nmpak jelas sbb aku pakai bju fit, so dia minta aku buka baju. lepas tu dia kata geram tgk size buah dada aku dan nak cium katanya, sedang aku tunduk spy buah dada aku hampir ke mukanya, dia peluk aku dan buka kancing bra aku dan tertanggal bra aku, aku tarik balik bra tu dan tutup buah dada aku sbb malu.. dia kata dgn saya pun nk malu??? lantas dia lucutkan bra aku. aku malu sbb puting aku agk gelap warnanya, dia kata tak per, dia tak kisah.. dia mula menghisap puting aku, aku rase stim sgt, rasenyer aku basah lagi, haii.. braper kali spender aku nk tukar ni?? jwb aku dlm hati.. cerita dlm tv aku dh tak tau sbb dh telalu stim. dia pun amik kesempatan tuk teroka lebih dalam lagi.. dia kata panas lalu dia buka baju, badan dia pehh... tough siot... terliur aku... melopong aku... kitorg pun duduk berhadapan. dia tarik badan ku rapat ke badannya, digerak2kan badannya spy puting aku bergentel di dadanya, aku secara tak sengaja ter"berdesah" kenikmatan, dia stop dan senyum, aku jd malu plak.. nafas aku mula turun naik.. berdebar2 la plak.. dia mula terangsang dengan suara aku td lalu mencium mulut ku dgn lembut, lepas cium, bermain lidah jilat bibir (sume dia ajar aku cara bercium) sementara tangannya meramas2 buah dada aku, dia turun pula ke leher, tempat yg sensitiv bg aku, aku mula menggeliat kesedapan.. tak lama tu dia baringkan aku ke sofa sambil ciumannya turun ke buah dada aku, lepas kiri kanan, mula2 perlahan lepas tu makin rancak dia main2kan puting aku dgn lidahnya. aku cume berdesah kenikmatan.. tak pernah aku rase mcm tu.. mcm dlm syurga plak.. (mcm tau2 je syurga mcm mn) apalaa.. dia mula manghisap dan menarik2 puting ku dgn mulutnya sampai puting aku naik tegang dan buah dada aku membesar dgn sihat.. dia menyonyot puting aku bagailan bayi menyusu.. dia teruskan penerokaannya ke pinggang, habis satu badan aku dijilat, aku segan sbb td dh berpeluh2 masak, mesti masin.. =) biarla aku tgk dia pun enjoy jer.. aku plak geliat sana geliat sini, tapi best giler.. sampai satu kaw larangan dia cuba membuka zip seluar aku, aku tahan, aku ckp tak nak. aku malu sbb bulu aku dh cukur lepas mandi hadas, dia kata ok, dia teruskan dengan aktiviti menjilat dan dimain2kannya pussy aku sampai lemah, aku tak perasan bila zip sluar aku terbuka, dan dah separuh punggung dia tarik, aku meronta2 tp lagi senang dia tarik adala.. skrg tinggal spender aku tp dh basah dh.. dia teruskan main2 akunyer pussy, aku dh stim giler aku tak perasan yg dia dh lucutkan spender aku dan skrg tgh jilat sume air yg keluar. aku pun mengangkang la.. mcm ape la plak.. aku dah stim tak tau nk ckp. syok giler... aku tak tahan sangat dah... rase mcm minta sesuatu yg lebih dari tu.. tangan aku dh mula merayap ke tubuh dia, mula dari atas dan perlahan2 trus ke bahagian sulitnya, huuiii... besar semacam jer.. dah keras giler... mcm sakit jer klu masuk dlm vegina aku.. almaklum virgin lg.. zip sluar dia yg dh terbuka tu aku lurutkan seluar dia rupa2nya dia tak pakai seluar dalam.. mcm dh prepare jer... berdiri tegak batang dia mcm tgh menyanyikan lagu negaraku jer.. hihihi.. huii... mmg besar bila dpt tgk life.. naik takut aku.. tgk muka aku mcm cuak dia pujuk aku dengan kiss aku lembut dan berahi... dia dekatkan tubuh dia atas badan aku.. terasa hangat jer.. batangnya digesel2 kan di alur virgina aku, rase best..lagi2 bile terkena biji kat atas alur tu, dia kata biji tu dipanggil biji kelintit.. ye la kot, aku tak kisah yg aku kisah skrg aku dh stim giler.. aku lurut2 batang dia dan dia mendesah aaaahhhh... best sayang... licin sbb terkena cairan aku ckit.. sementara tu dia alihkan perhatian ke buah dada aku sekali lagi, di jilat di hisap dan di gentel sampai naik melentik badan aku. sementara aku bermain2 batangnya tetiba dengan kepala batang dia yg betul2 di lubang vigina aku, dia menjunamkn batangnya masuk ke vigina aku yg mmg dh sedia menerima tusukan nikmat tu.. terkejut aku lalu aku menjerit sbb sakit, klu org dengar malu jer.. dia memujuk aku setelah melihat aku menangis sbb sakit, dia lap air mata aku dan mencium mesra dahi aku, dia minta maaf, dan dia kata dia akan masukkan pelan2. mulanya aku tak nak.. sakit.. dia pujuk aku dan sikit jer katanya.. nanti akan rase best sgt.. aku pun angguk.. dia mendayung perlahan2 batangnya masuk ke vigina aku, tp blum sampai suku pun aku dah rase besar sgt dianyer.. dia jolok ke dalam lagi, dan lagi dan lagi akhirnya rase sakit tu dah bertukar menjadi nikmat yg amat sgt. urat2 vigina aku terkemut2 dan dia berhenti sbb tak tahan mcm nak terpancut katanya... dia sorong tarik lagi bile sume dlm keadaan terkawal, semakin licin, mungkin pelincir dah keluar kot.. aku makin syok dan menggoyangkan punggung aku mengikut rentak hayunan dia. kami mengerang dan mendesah kesedapan, klu org luar dengar apa kata diorg.. tp mmg best... makin lama makin laju dan aku rase batang dia makin besar panjang dan sedap... terase geli sesangat mcm berada di awangan2an.. aku tak dapat mengawal suara aku dan seperti dlm video lucah uuhh..ahhh...iiisssshhh.. pergerakan makin rancak dan ghairah makin kemuncak dan masing2 makin kejang dan akhirnya.... dia keluarkan batangnya dan cepat2 dilancap batangnya... fuuhh... first time aku tgk air mani.. bau dia mcm youghut masam.. pekat, gahirah aku tgk cecair tu.... rase mcm nk jilat tp mcm geli pun ader... =) bile masing2 dh klimax, rehat jap. dia lap sisa td dan kucup mesra dahi dan bibir aku.. saya sayang sangat kat sayang.. lepas 5 minit kami rehat, dia bangun dengan keadaan bogel berdiri di depan aku, aku duduk dan batangnya betul2 di muka aku, dia senyum kat aku dan suruh aku kulum, aku taknak tak reti, mcm nk termuntah pun ader.. blom masuk lagi.. dia kata wat pelan2, aku teringat dia ada jilat vigina aku yg basah tadi. dia tak geli knape aku kena geli plak.. kang dia trase plak.. aku pun kulum batang dia, dia mendesah lagi.. sedap katanya.. aku tau dari riak wajah muka dia, dia mmg suka di buat cam tu.. batang dia yg separa tagang tadi dh btul2 keras dan aku tgk btul2 size dan rupa batang dia.. macam cendawan pun ader.. macam org pakai helmet pun ader.. lawak la plak.. cantik bley tahan.. pandai dia jaga.. dia kata akunyer vigina pun aper kurangnya, wangi n tembam.. aku tak pandai kulum, dia ajar sikit, aku cube, lelama dh pandai, aku main2kan dengan hujung lidah aku, batangnya semakin membesar sampai tak muat mulut aku.. batang dia tak dapat masuk dalam sbb panjang sgt.. dia tarik aku ke atas dan tetiba trus dukung aku, aku kata takyah sbb aku berat, dia tak peduli, dia dukung aku sampai dalam bilik, rase sweet sgt, mcm tgh honeymoon jer.. sampai bilik dia baringkan aku atas katil kakak n abg dia waktu bradu.. berdiri bulu roma aku.. trase aura ghairah dlm bilik tu.. dia tutup dan kunci pintu, jangtung aku berdebar2 tak mcm kat sofa td. mungkin suasana dh lain kot.. kali ni dia mula dari bawah, dari hujung jari kaki aku dijilat, naik ke betis sambil digigit mesra dan dicium.. naik ke pangkal peha, aku mula naik stim dan menggeliat, sesekali tergelak kecil dibuatnya, dia kata manjanya... tak tahan saya.. dia mulakan operasi menjilat vigina aku kali ni makin ganas sehingga terangkat2 punggung aku dibuatnya... dimasukkan lidahnya ke dalam vigina aku, ahhhhhh.... sedapnya sayang.... dalam lagi sayang.... best sangat..... dia naik pula ke pinggang, rusuk dan digigit kecil hingga berkesan badan aku mcm love bite plak.. aku tak tahan bila jilatan tu naik ke buah dada aku, main2 puting aku.. haai... nikmatnya... aku tak tahan asyik dia jer yg beraksi, skrg aku plak arrr... aku golek kan badan dan dia skrg dh di bawah aku... aku senyum jahat padanya... aku ulang apa yg dia buat, sampai dia naik giler, suke aku tgk dia menggeliat kekiri kekanan, mengerang mcm dh tak tahan jer, batangnya aku tak isap sajer aku main2 bahagian tepi jer, dia tak tahan dan tarik aku ke atas dan menghalakan batangnya tepat ke lubang aku dan aku pun tekan sehingga batangnya masuk ke dalam.. ahhhhh.... edapnye sayang.... rase dalam plak dia masuk kali ni... women on top katakan... dia mencekak pinggang aku dan mengajar aku cara menghayun dan menggelek.. dia mmg dh stim habis, bile aku dh pandai aku goyang sendiri, aku angkat punggung dan aku tekan semula, tp aku kurang rase best plak, aku gerakkan ke atas bawah punggung aku baru aku rase best sgt.. ala2 mcm tunggang kuda gitu.. oooo... mcm ni ke rupanyer... sedapnyer.. stimnyer.. mula2 aku goyang pelan2 sampai aku rase berdenyut2 aku goyang laju ckit, makin lama makin laju dan aku rase batang dia makin besar dan aku dh rase mcm nk climax dah dan aku goyang lagi laju dan laju dan laju.... ahhhh.... gelinyeeerrr... tak dapat aku bayangkan betapa nikmatnya aku rase.... dia blum puas lagi, dia suruh aku angkat punggung, dan dia hayun dari bawah, aku rase best sgt... tapi dia blu puas lagi, lama plak aku rase kali ni... mungkin yg first dh kuar kot.. dia suruh aku tonggeng, dia kata nk wat style doggy.. aku ikut jer, sbb aku dh kuar dh td.. dia bangun dan jolok aku cara doggy, fuuiii.. ase dia lagi best tak tau nk kata... makin laju makin kuat suara aku mengerang... dia pun makin stim dgr suara aku yg ala2 manja gitu... lama gak la kali ni.. ntah cara aper lagi yg dia wat akupun tak tau nak terangkan klu bley lukis, aku lukis... aku nyer air dh brape kali keluar dah... sampai rase mcm nk terkencing pun ader.... dia sorong tarik laju2 tak hiraukan yg aku nk terkencing... akutahan sbb nikmat sgt.. lelama tu dia pun mcm dh tak tahan dan sbb leka sangat layan stim, dia tak dapat kawal pancutan tu dan dia pancut kat dlam... dia betul2 tekan habis2 sampaikan aku ase btul2 geli dan nikmat.. aku plik plak, naper rase hangat kat dlm vigina aku.. rupa2nya dia pancut dalam... dah terlambat dah.. tp rase betul2 puas sbb dia lepaskan dalam2... best mmg best... kitorg tertidur.. kalau korang nak tau dari afterlunch sampai kul 2 pagi kitorg wat sampai tertidur bangun balik kul 4 dan wat lagi... gile2 punyer ghairah... aku pun ape kuangnyer.. dalam tak nak tu aku pun hayun gak kau kau lagi... bile di ingat2 balik tersenyum sorang2 dibuatnyer... mase nak balik tu, aku tak leh nak jalan, turun tangga pun terketar2 ape taknya brape round kitorg buat.. sampai sakit celah kangkang aku ni... sampai sekarang kitorg masih lagi buat dan asal ader cara baru, kitorg try... wat pengalaman konon... 

No comments:

Post a Comment