This Website contains adult content which may include images, sounds, and videos of a sexually explicit nature. If you are under 18, please leave the site now.

Sunday 22 May 2011

tomboy

Aku bekerja disebuah kelab malam sebagai waiter, berkenalan
dengan member ni. kawan punya kawan jadila member baik. pegi
sana pegi sini bedua aja. satu malam lepas penat kerja aku
ajak dia tidor rumah aku sebab rumah dia jauh.
dia pun okeylah. sampai rumah lepas mandi tidorlah kami.
besoknya aku tengok dia dah tak ada, aku pun ingatkan dia
dah pegi. aku bangun pegi dapur basuh muka gosok gigi lepas
tu minum kopi. lepas tu rasa nak mandi aku pun ke bilik air
nak mandi. punyalah teerperanjat aku tengok dia tengah mandi
perempuan rupanya. dia cepat-cepat ambil tuala nak cover.
aku terus keluar bilik air dia pun menyusul kemudian.
pagi-pagi konek aku memang dah stim, apalagi tengok orang
bogel, mencanak la. aku tarik tuala dia dia, dia lari atas
tilam ambil bantal cover pulak. aku himpit atas dia terus
cium, aku kulum lidah dia sambil aku tarik bantal aku tengok
tetek dia sedang aja saiz. dia kata jangan buat dia macam
ni. aku cakap belum cuba belum tau. aku hisap puting tetek
dia. lama-lama mengeras puting kiri aku hisap puting kanan,
sambil tangan aku raba pantat dia. PEH! makin basah. dalam
mengerang emmm... ah, apa kau nak buat ni? aku diam.
kemudian aku turun ke pantat dia, aku jilat pelan-pelan,
nafas dia makin laju aku hisap bijik kelentit dia. aku
tengok dia nak capai klimak, makin kuat aku hisap klentitnya
dia ambik bantal tutup mulut sambil menjerit AH! AH! AH! AH!
AH! mengigil badan dia bila dia capai klimak. aku dan tak
tahan terus aku masuk konek aku dalam lubang pantat dia.
memang sedap. main punya main aku rasa 2 minit macam 2 saat.
aku terasa nak pancut aku tarik keluar konek aku terus
pancut kat perut dia tapi sebab first time pancut sampai kat
muka dia, punyalah kuat. kemudian dia ambil air mani kat
muka dia dan jilat. rasa masin sikit katanya. kemudian aku
baring sebelah dia keletihan. kami tertidor sampai petang.
bila aku terjaga aku tengok dia tidor lagi. aku tengok dia
tidor mengiring sambil peluk bantal. bontot dia masih kental
dan bulat. aku jilat lobang bontot dia sambil konek aku
tegang balik. dia dalam tidor mengerang sedap. aku pun masuk
konek aku dalam lobang bontot dia. aku buat pelan-pelan
sebab rasa ketat sangat. aku selak pipi bontot dia luas-luas
tak boleh jugak. aku ambik krim tangan sapu kat seluruh
konek aku banyak-banyak. aku cuba sekali lagi. aku tengok
dia masih tidor. kali ni berjaya, seluruh konek aku dalam
lobang bontot dia. dalam tidor dia mengigau. sakit bang
eemmm... pelan sikit aahh.. aku main kelentit dia dengan
jari aku. aku masukkan tiga jari aku dalam pantat dia sambil
main jari aku dalam pantat dia. dia terjaga dari tidor.
apasal main bontot ni. aku kata jangan risau ini lagi best
dia punya klimak. aku ambik bantal sondol bawah bontot dia
jadi bontot dia ternaik keatas. sambil aku main klentit
sambil aku fuck bontot dia. sampai ketahap klimak. aku cabut
konek aku kali ni aku tuju konek aku kat mulut dia, aku
suruh dia bukak mulut telan air mani aku. dia buat yang aku
suruh. YES! YES! aku pancut dalam mulut dia. aku tengok dia
telan air mani aku.
sejak dari hari tu kami selalu buat. PEH! memang best.

No comments:

Post a Comment