This Website contains adult content which may include images, sounds, and videos of a sexually explicit nature. If you are under 18, please leave the site now.

Tuesday, 19 April 2011

budak nakal

Semasa belajar dulu aku kenak bdk kelang. namer nyer azierah, aku pgl azie jer. aku kenal dia secara tak sengaja. aku tersalah dail no. jadi aku ngan azie selalu berhubung melalui tepon. bile mlm aku rajin tepon azie. byk menda yg kami borak sampai ler ker pasal sex. azie nie kuat ghairah bile ckp pasal sex... satu hari aku turun klang tuk jumpe azie. aku amik dia kat sekolah di klang. mase tue azie masih belajar kat kelang. aku jemput dia past abis skolah. kan aper aku nak buat projek ngan azie.. pasal aku nak rasa pantat azie nie... aku bwk azie ke tempat tak ader org kat tepi pantai... aku mula mencium mulut azie... sambil tue tgn aku maramas tetek azie dari luar... azie mengulum lidah aku dgn lahap nyer, tgn azie mengusap konek aku dari luar... "Bang... azie nak isap konek abg leh?.." pinta azie. aku terus membuka sluar aku.. lalu ter keluar ler konek aku... azie terus menghisap & menjilat konek aku... sedap giler maser tue.. tgn aku terus buka bra azie, kendian terus usap & belai tetek nyer yg 36c tue... kendian tgn aku usap pantat azie, rupanyer azie tak pakai suar dalam, bulu trim baik nyer... aku uli biji klentk azie... "ah..ah..ah.. sedap bang, gentel biji azie bang...", "baik lah syg". setelah pantat azie basah, azie terus bgn dan duduk atas aku, dia masukkan konek aku ke dalam pantatnyer... "ahh... ahh.. sedap bang, konek abg besar ler..." aku terus masuk kan konek aku dlm pantat azie... kendian azie menggoyangkan punggungnyer.. terasa sedap sekali... tgn aku tak lepas dr tetek nyer, sambil mencium mulut azie... "ahh... ahhh. sdp bang.... sedap bang.... azie nak laju bang..." azie menggoyangkan punggung nyer ngan laju... aku terasa nak ter pancut. "azie, abg nak terpancut nie?" kate ku... "tahan jap bang, azie nak abg pancut dalam mulut azie..." kate azie.. aku pun terus cabut konek aku dr pantat azie. kendian azie terus kulum konek ku dan melancap kan. aku terus pancut air mani dlm mulut azie... azie menghisap air aku sehingga kering... aku puas, azie pun puas krana dapat menikmati air mani ku... kemudian aku hantar azie pulang. semasa hantar azie balik, azie isap dan melancapkan konekku sampai pancut sekali lg.. aku terasa kesedapan nyer..... abg teringin pancut lg dlm mulut azie syg...

No comments:

Post a Comment