This Website contains adult content which may include images, sounds, and videos of a sexually explicit nature. If you are under 18, please leave the site now.

Tuesday 19 April 2011

Isteriku Sayang ( Siri 1)

Ini kesahku pula. Aku berusia lebih sikit 40. Aku punya nafsu pelik sikit tapi kira bagus lagilah kerana aku masih tergila-gilakan bini aku sahaja. Entahlah, bini aku nak nak kata cantik sangat pun kira-kiranya ramai lagilah pompuan yang aku lihat lebih cantik. Tapi aku asyik teringat, terliur dan geram sangat2 pada dia. Kulihat biniku sentiasa seksi dan bergetah walaupun sudah melepasi usia 40 tahun. Aku tak puas tengok dia telanjang dan kalau boleh aku nak duduk di rumah bertelanjang 24 jam dengan dia je. Aku melihat dia dgn penuh bernafsu apatah lagi dia sendiri pun berwajah seksi. Tapi satu keanehan yang berlaku ke dalam diriku ialah aku tersangat suka merakam aksi apabila kami melakukan hubungan seks, aku teringin sangat kalau semasa aku melakukan hubungan seks dengan bini aku, ada orang yang membuat rakaman video terhadap kami. Aku teringin sangat kalau semasa aku melakukan hubungan seks dengan bini aku, ada orang yang menontonnya. Biar ramai lagi bagus. Aku teringin sangat untuk melayani seks bini aku dengan alat-alat seks palsu biar dia klimaks sepenuh hatinya. Aku teringin sangat kalau ada kemaluan palsu yang besar dapat ku jolok ke dalam kemaluannya. Dan aku juga tidak keberatan kalau dapat melihat biniku melakukan seks dengan orang lain di hadapanku. Biar dia puas !.Tetapi semua itu kalau boleh biarlah dengan persetujuannya. Kalau paksa tak syok. So macam mana ? Ni tengah aku fikirkan bagaimana untuk mencapai impian khayalan aku ini.... Kenapa jadi macam ni ? Entahlah, tapi hakikatnya aku tersangat seronok apabila melihat isteri aku puas. Terus terang selama ini aku tidak pernah gagal, malah dengan bangganya aku sentiasa mengklimakskan dia sekurang2nya 2 kali klimaks setiap kali kami melakukan hubungan seks. Malah pernah aku kerjakan dia sampai 4 kali, itu pun dalam dia sudah menolak-nolak minta ampun agar aku segerakan klimaksku agar dia bebas dari melayanku... dan ternyata, dalam menolak dan tak mahu tak mahu tu, sempat juga dia klimaks sampai kemerah-merahan mukanya. Aku sendiri seronok menyaksikannya. Tambah pula aku sangat suka semua lampu dinyalakan agar terang benderang suasana bilik kami semasa kami melakukan seks.... So apakah khayalanku ini hanya akan menjadi khayalan semata2? Nanti aku ceritakan apakah yang sudah berjaya dicapai dan apakah lagi yang sedang dalam proses ke arah itu..... Tunggu Isteriku Sayang (siri 2).

No comments:

Post a Comment