This Website contains adult content which may include images, sounds, and videos of a sexually explicit nature. If you are under 18, please leave the site now.

Tuesday 26 April 2011

zin/sepupuku

aku ni minat kat sepupu aku dah lama dah. masa tu aku 18 thn.dia pulak baru 12 thn.
masa tu aku tumpang rumah diorang sebab sekolah kat situ.
selalu aku berkhayal ttg tentang dia masa melancap.
lama aku rasa bosan ,sampai bila aku nak melancap.jadi aku buat plan.
aku nak masuk bilik tidur dia.malam tu lebih kurang pukul 3 pagi.
hujan lebat.aku bangun dari tempat tidur ku dan menuju ke tempat tidurnya.

aku masuk bilik tidur dia.dia baring dalam keadaan yang mengghairahkan.
aku selak kainnya.dia tak sedar.aku berdebar debar.seluar dalamnya agak lusuh.aku tarik perlahan seluar dalamnya.wow!!!!.dia mempunyai kemaluan yang agak matang . bulunya baru mekar di sekeliling farajnya.aku tak tahan. aku mendekatkan kepalaku kepada farajnya.bau lubang farajnya membangkitakan selera aku. perlahan lahan aku mula menjilat farajnya.aduh!!!sedapnya.masin sikit. aku masuk jari kelingkingku.dia bergerak.aku terkejut buat seketika.
gelabah aku masa tu takut ia tersedar.

selepas reda sikit aku jilat balik.air mazi aku dah mula keluar.
habis basah kain aku.aku buka kain aku.perlahan lahan aku bergerak ke mulutnya. aku mencium bibirnya.bibirnya rasa panas.
aku mula meletakkan senjata ku di bibirnya. terasa seperti ada satu arus elektirk di tubuhku.nikmat sungguh....

itu belum dia kulum batang aku lagi.air mazi aku melekat dibibirnya.
aku rasa aku tak dapat menahannya lagi.aku melancap di situ.
mulanya aku ingat nak melancap lepas tu bila nak terpancut masuk tandas.
tapi nak buat macam mana.masa aku melancap sambil menjilat farajnya aku rasa air mani aku terasa nak meledak.aku tak dapat berbuat apa pa
lagi.ia memancut keluar dengan lajunya.tanpa aku sedari aku telah
memancut air mani aku di ataa badannya serta di sekeliling tempat
tidurnya.aku rasa itulah lancapan aku yang paling power.air mani
merata rata.selepas membersihkan air mani aku aku balik tidur sambil
memikirkan apa implikasi dari perbuatan aku ni.ok cow dulu.

No comments:

Post a Comment