This Website contains adult content which may include images, sounds, and videos of a sexually explicit nature. If you are under 18, please leave the site now.

Tuesday 19 April 2011

sayangku

Ini ada satu cerita yang aku nak cerita kat korang. ini bukan cerita palsu ke apa. this is the real story. di pendekkan cerita, nama aku F. aku ada kenal seorang perempuan ni. badan dia aku cakap kat korang memang tip top tink tink. tetek dia mampat, lepastu bila jalan nampak pepek yg bentuk V tu tembam bhai. nama perempuan ni A. aku ni seorang pelajar di SMK.......... kejadian berlaku 2 tahun sudah masa aku form 3. pada suatu hari ni, aku bertanya kat dia, time tu waktu sejarah seingat aku, "awak ni minat tak bab bab sex?" dia pun dengan segan silu jawab "minat lah jugak, tapi takut lah nak buat". lepastu aku tanya balik,"nak takut apa?" dia jawab "saya takut mengandung lah" aku tanya dia lg, "awak pernah melancap?" dia jawab, "pernah, tapi tak selalu" lepastu aku apa lg, aku tanya, "awak nak main dengan saya tak?" dia balas "boleh juga, saya pun nak merasa jugak kenikmatan seks ni". lepastu cikgu sergah perbualan kami. kami memulakan projek selepas rehat. aku ajak dia pergi makmal sains. line clear gila kat situ. sampai sampai je aku terus cium mulut dia, dia pun dapat rasa betapa nikmatnya. agak lama jugak lah kami cium mulut, dekat lima minit macam tu. lepastu, perlahan lahan tangan aku merayap kat tetek dia. punya lah sedap tetek dia. pejal. aku terus buka baju sekolah dia. time tu dia pakai bara warna biru. aku buka bra dia sekali. sekali aku tengok puting dia macam warna pink tak pink, coklat tak coklat. aku terus hisat tetek dia. yg dia pulak tahan kenikmatan. dia merengek "awak ah ah ah ah, sedappnyaaa" lepastu dia teringin nak tengok konek aku. aku buka lah seluar. dia terkejut. "wow! besar gila!" tapi aku rasa takda lah besar mana dalam 6 inchi je. mungkin first time dia tengok konek depan mata. lepastu aku suruh dia isap. pehhhh! nikmat gila. then aku rasa macam nak terpancut, aku tahan dulu. lepastu aku cakap kat dia. "awak, saya nak jolok awak boleh tak?" dia jawab "boleh sangat sayang, cepat sikit, saya dah tak tahan". aku angkat lah kain dia, then aku buka lah spender dia, aku tengok basah lah bhai. tapi wa cakap sama lu, pepek dia tembam gila bulu pun jarang jarang. aku terus jilat pantat dia. dia pun merengek lah. lepastu aku terus masukkan sikit sikit konek aku kat dalam pepek. mula mula dia cakap sakit. lepastu aku masukkan habis, tiba tiba je darah keluar. rupanya dia dara lg. aku pun rasa bersalah sikit. tapi aku terus kan jugak. dia pun menjerit jerit kesedapan. tiba tiba aku rasa nak terpancut, aku keluarkan konek aku, aku pancut dekat dalam mulut dia. dia pun macam tak kisah. dia cakap "thanks sayang". tamat.

No comments:

Post a Comment