This Website contains adult content which may include images, sounds, and videos of a sexually explicit nature. If you are under 18, please leave the site now.

Thursday 21 April 2011

Festival Penis di Jepun




Di Jepun terdapat sebuah festival unik yang di beri nama festival zakar yang di rayakan setiap tahun di bulan April. Pada festival zakar tersebut, sekelompok wanita memakai busana khas Jepun dan sepertinya berasal dari kuil terlihat membopong sebuah patung Penis berwarna merah.( kote )
Festival zakar (kote) tersebut di lakukan di daerah Kawasaki, Jepun. Pada festival tersebut di pajang juga aneka macam patung berbentuk penis mulai dari asbak rokok, alat kelengkapan rumah tangga seperti asung dan kompor dari penis. Bahkan terdapat juga meriam-meriam yang berbentuk penis. Yang lebih menggelikan adalah, kedai-kedai di sekitar perayaan festival itu menjual aneka gula-gula berbentuk penis (lihat gambar).
Besar kecil, tua muda, lelaki dan wanita terlihat gembira menyaksikan festival tersebut. Belum diketahui makna dan history apa di balik perayaan tersebut. Yang jelas Jepun sebagai sebuah negara memang memiliki banyak sekali festival dan perayaan.
Dua orang wanita sedang menikmati gula-gula berbentuk penis
Meriam Mirip Penis

Polis di acara Festival Zakar

Wanita cantik Jepun berbusana kuil
Seks di Jepun bukanlah sesuatu yang tabu. Bagi wanita Jepun, masih perawan di malam pertama pernikahan adalah sesuatu yang sangat memalukan. Keadaan ini diertikan bahawa mereka berada di level terbawah dalam pergaulan mereka.

No comments:

Post a Comment